Härlig dag

Idag har jag gjort lite e-learning. Har gjort nästan alla uppgifter som är i den. Det fattas bara 2 st och det är grupparbetet (som jag gruvar mig till tusen om, grupparbete på distans, går det? urs och fy, jag kommer att misslyckas, det känns då så iaf) men iaf, sen så är det kvar en powerpoint presentation på värdföretaget (om jag nu lyckas skaffa ett, hoppas dom säger ja idag) men den kan ju inte vara så svårt, eller?

Annars ligger jag nog rätt så bra till i skolan, gjort inlämninguppgiften i matten sen så gjort klart kap 4. Ska kanske sätta mig ner och gå igenom matten så jag förstår den.


Men men, vad händer annars då. Jo jag gymmar mycket nu förtiden. Nästan varje dag, och det är så härligt. För det första så känner man att man gör någonting nyttigt och sen så blir man piggare. Pluss att jag kan utan att ha dåligt samvete äta godis på helgerna! (det bästa av allt)
Åh, nu blev jag sugen på godis, kladdkaka, CHOKLAAAAD! Ja iaf så försöker jag ändå dra ner på godisätandet, går ändå ganska bra. Men när vi är med människor som äter godis ofta (och aldrig lyckas gå upp i vikt) så blir man lite frustrerad! Men dom kan ju vra lyckliga iaf!

Nu letar vi också en lägenhet för fullt. berkade inte finnas någon här i norsjö för överkomligt pris. Alla är så jävla dyra i hyran. Jag har bara studiemedlet och jonte vet inte än om han får stämlpla. Hoppas på att han får jobb iaf så kanske det blir 2:an på 72 kvadrat. Men fortfarade är framtiden ovis. Vi ställde ändå in oss på att kanske flytta till 2:an på 42 kvadrat men den var dydligen upptagen, sen finns det jättebillga 1,5:or här i norsjö också men alla dom var tydligen också upptagna. Jaja, har iaf funderat på inredning osv, sen börjat att samla på mig lite gardiner och prylar. Men sånna här saker blir att köpa senare, visst är dom fina? ek, jag älskar ek. Det ska inte vara massa krussiduller och tjafs. Synd bara att alla har så här nuförtiden, :(




Så om någon vet av en billig lägenhet i Norsjö kan ni väl höra av er?
Nu ska jag kika lite på matten (om jag inte slår på et film i stället, mohahaha)

hoooj

Kommentera här: