jassi

Ja, idag har jag hunnit vara på gymmet, ringt på träfixarna i kvarnåsen och hört om dom vill vara mitt värdföretag och sen så nu ska jag titta liiite liiite på matten och läsa i "rapporter och uppsatser" sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt.

Var nyss iaf och kollade på fokis blogg och såg att det var en tävligt. så jag tänkte, jag ska vara med. Har aldrig vunnit någonting men wtf, man kan väl alltid prova eller hur? gick in på butiken och såg en skitsnygg klocka som jag vill ha. Äger för tillfället inga klockor och jag känner att jag behöver en.
Gå in och kolla på fokis blogg http://fokis.se/, jag anser att hon borde vinna årets nykomling. Hon har det bästa blogg av dom nominerande och hon vinner nog med hästlängder.

Här är klockan iaf, skitsnygg eller hur? Ni hittar den och fler smycken på http://www.cocoo.se


Vad händer i helgen då? Själv skulle jag vilja fara itll stan och shoppa. Eller igentligen vill jag till Ume och shoppa, men det blir nog inte, men skellefteå kanske det blir. Vill iaf kolla på en TV, och lite saker om vi ska flytta. Sen så vill jag självklart kolla på kläder och skor. (även fast jag inte har råd)

aja, nu måste jag plugga :(

hooj

Kommentera här: