Jag måste ha nån slags ätstörning?

Det är så skönt att vara i Ammarnäs.

När vi kom hit så var Mikael och Gunnel redan här. Vi satte oss ner och fram åkte ölen. Efter ett tag så började maten göras i ordning och klockan halv 5 ungefär så åt vi som om vi aldrig sett mat förut. Efterrätt fick vi också. KLADDKAKA! En vanliug sådan och en gjord på after eight. (hur det nu stavas?) Men åt lite för mycket så vi for ut på en promenad, och det var riktigt skönt. Synd bara att det är så dåligt väder, så man blev lite blöt. Men men..

Ikväll blir det att se film tror jag och äta lite godis. För imorgon så ska vi förmodligen gå upp till en fjällsjö och fiska. Köpte fiskekort nu när vi var ute och gick. Sen på kvällen är det middag på liften och "rajraj"!! Bartömmning så då ska jag allt köpa.

Nu ska jag sätta mig och vara lite social vid bordet. Tyvär så kommer inga bilder upp, inte min dator. Men det kommer väl förmodligen på söndag.

Ha en bra kväll,

Hejdå

Kommentera här: