Hemavan

Hade tänkt att ta kort på all packning vi ska ha med oss (inte så lite) men då kom jag på att jag även packat ner min kamera någonstans. Så kort får vänta tills vi nått våran destination.

Nu sitter vi bara och funderar på om vi glömt att packa någonting. Jag är en sån där som måste ha med min alternativ till utgångskvällar. Men sån har jag alltid varit.

Fick lita halvångest nu också. Fick ju veta efter att vi bokat hemavanresan att det inte skulle bli någon skotertävling i ammarnäs i år/nästa år. Så egentligen hade jag velat vara i ammarnäs över nyår nu, men detta kommer nog också att bli super. Inte så ofta vi far bort ett gäng och så. Så man får väl också ta vara på tiden man har. Snart så sitter jag kanske med en tjock mage och ja, då vill man inte fara på sådana här resor som vi nu ska göra. Då vill ma nog häldre fara till ammarnäs och bara mysa.

Nä, nu ska jag umgås med mig älskade hund. Kommer att sakna honom på mycket nu under helgen. Gillar inte att lämna bort honom såhär. URS!! Tänk om någonting händer honom? Om han blir sjuk osv?

Älsklingshund

Kommentera här: