Iphone 4 VS Samsung Galaxy S

Iphone 4 eller Samsung Galaxy S?

Det är frågan som snurrar runt i mitt huvud just nu. Har för tillfället inte så stora problem så jag egnar detta tid nu. Men har iaf varit och småtittat på vart jag ska köpa och vad folk säger om telefonen. Så sjukt mycket prisskilnad det kan vara på olika affärer. Tur att jag gick runt på varje affär jag kom på och hörde vad dom skulle ha för den. Det "billigaste" pris jag fick var 4800 ungefär. För båda telefonerna. Så det blev lite svårare att välja men jag sa att dom skulle ta hem en Ihone 4 (dom hade Samsung i butiken men inte Iphone) så när den kommer hem till butiken får jag välja.

Varför jag for till stan idag var för att Uro skulle få sin 1:års spruta. Annars hade jag nog stannat hemma hela dagen. Eller vi skulle också handla lite inför Hemavanresan. Men jag kan säga att direkt vi satte oss i bilen så somnade jag. Känner min så seg och slut i kroppen. Kan knappt tänka och urs. Vill inte bli sjuk innan resan.

Köpte ett sälskapsspel som vi ska ha med oss till Hemavan. "Med andra ord" heter det. Hoppas vi spelar det om det finns tid till det. Men iaf  lördag lär vi ha mycket tid på oss. Tror ingen av oss kommer att vara så festarsugna efter en 2:dagars.

Hade egentligen velat köpa en telefon idag, men vill inte köpa en utan att jag känner mig helt säker. Men om du vet någonting om telefonerna eller har någon synpunkt. TELL ME!

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan.

Hejdå

Kommentarer:

1 Frida S:

Andreas har en Samsung Galaxy och den funkar bara bra! är inga stora problem med den annat än att han har för gammalt simkort så vissa saker vill inte funka men de är ju bara beställa ett nytt så :)

Kommentera här: