FÄRDIIIIG

Är jag inte båst så säg? :D



Tycker iaf att min skohylla blev ganska bra. Jag mjöklade den, gillar när det är vitt men man ser ändå träet. Så nu har jag iaf gjort denna produkt klar, sen så har jag även skrivit provet på ritningsläsning idag. Det gick toppen så jag klarade det.

Nu ska jag börja med denna för******* fällpallar. Vill ju göra någonting som jag kan köpa. Men jag får göra en hatthylla senare. Ska ju trotts allt gå skola i 3-4 månader till, sen blir det praktik i 2 månader sen är det klart! :)

Känns lite jobbigt nu när Karin skulle hoppa av. Att vara själv i bussen och måsta gå själv och inta ha någon att prata med. Men ah. Får köpa mig en Ipod eller nått så jag har musik. Sen så är ju fördelen den att jag är ensam i Norsjö som gått ut när jag går ut. Så större chanser till jobb för mig.

Slutade tidigare idag. Kände mig trött i kroppen och huvudet så jag beslöt mig för att ta en lugn dag. Kroppen måste ju palla att kliva upp 4 varje dag och vara på gymmet varje dag. Så jag kan förstå varför den vill vila lite nu.

Nä, väntar på Jonte nu. Sen får vi se vad det blir, gymm? (beror på, är ganska slut i kroppen sen sagt) Kanske främmande? promenad? STÄDA?!?!?! Ja, finns mkt att göra.

Hejdå

Kommentera här: