Flitidgt

Längtar upp till Ammarnäs i vår.

 

Nu har snart ännu en bra dag gått mot sitt slut. Dagen började med att jag var på M1, körde en massa truck och tog fram trappsteg, markerade dom, spacklade dom, och körde dom till cnc maskinerna. På gubbarna i M1 lät det som att dom tyckte jag var lättlärd och social av mig, och fick senare veta av platschefen att sånt kollar dom på när dom anställer. Så "keep up the good work" ungefär. Efter lunch fick jag vara på M2 och limma. När jag kom dit fick jag veta att jag hade 2 timmar påmig att lära mig allt, sen skulle karln jag var med bort så då skulle jag få sköta allt. Och det gick bra (hoppas jag då) Roligt att dom litar på en och att dom tror på en. Även karl´n ja va med på M2 hade hört att jag var duktig så det var roligt att höra.

Efter "jobbet" så gick jag hem med Uro, diskade, satte mig på röven i 30 min sen så drog vi på gymmet för ett kettlebells pass. Det var OTROLIGT jobbigt, men så jävla roligt. Längtar redan till nästa torsdag och nästa pass. Efter passet så for vi hem, gjorde middag och matlåda och nu är vi duschade och väntar på att gå i säng. Funderar på att gå redan efter jag skrivit detta klart.

På nått sett så känner jag mig mycket gladare nu när jag börjat praktiken. Känns som jag gör någonting vettigt om dagarna. Vill verkligen ha ett jobb där!! Och så när jag gymmar direkt efter "jobbet" så kommer man hem tidigare på kvällarna så man hinner vara hemma mer också.

En sak som jag vill ta upp som är ganska typiskt mig. Har det någongång hänt er att någon vinkar till er och så vinkar ni tillbaks. och så dyker en röst upp i skallen "va det till dig han/hon vinkade" Du kollar dig om, ser folk bakom dig och vet inte om det va till dig som personen vinkade till eller inte. Typiskt mig. Haha, och så står man där och antingen är man ett fån som vinkat, eller ett fån för att man står där och ser förvirrad ut!

Nu är det nog dags att gå och lägga sig. Helg efter imorgon och det ska bli SUPERSKÖNT! Skoter, slappa, och bara ta det lungt. Men jag vill egentligen till Ammarnäs men det blir mycke av det i vår.

/Tina

Kommentera här: