29 april 2013

Jag kanske ska börja med att säga ursäkta till er där ute som är nyfikna på hur det är med oss och framföralllt ursäkta till mig själv. Jag ska bli bättre på att skriva här för det är trotts allt lite som an dagbok detta och när man blir äldre skulle det vara roligt om det stod någonting här i bloggen. Jag önskar bara att jag var duktig på att skriva, på ett roligt sätt det vill säga. Läser ni spiderchick.nu ? Som hon skulle jag vilja skriva. Man fastnar verkligen i hennes texter och hon är hysteriskt rolig (tycker iaf jag)

Men tillbaks till oss och hur det går.
 
För tillfället är vi lite sjuka. Jonathan var sjuk nästan hela förra veckan, ganska hög feber och hosta. Nu har jag skitont i halsen och lilleman är snorig som bara den. Så nu sitter man här och gruvar sig till tusen att det ska vara rs, eller utvecklas till rs (vet inte hur det fungerar riktigt) en hittills verkar han kunda andas bättre bara genom att man suger ut allt anor han har i nästan. Man skulle kunna tro att det är Jonathans näsa jag är och suger ur, för det är inte lite som kommer ut ur lilleman.
 
Förutom förkylningen så är allting bara bra. han äter ungefär varannan/var tredje timma om dagarna, och om nätterna gr det allt mellan 3-5 timmar innan han ska äta. Inatt var andra natten jag fick sova nästan 5 timmar i rad, och det tackar jag lille Manfred för.
 
Ska som sagt bli bättre på att skriva nu, så det ska inte ta flera veckor innan jag skriver nästa inlägg. I promise.

Du är mitt allt <3
 

Kommentarer:

1 Mona:

Stort grattis till lille sonen, man kan aldrig vara beredd på vilken kärlek de kan bjuda på de små! :-) Fin blogg och fin kille som kanske kan bli framtida lekkompis till mina småttingar Henry och Harry som föddes i oktober och inte allt för långt ifrån er tror jag...vi bor i Tjärnliden och jag tror dessutom att jag minns dig från min "karriär" på ungdomsgården och/eller Statoil i Burträsk ;-) Mvh. Mona

Kommentera här: