29e oktober 2013

I helgen så vi var i pite på firmafest med Jonathans jobb så bjöds det på gomat och efterrätt. Jag hade planerat in att jag skulle få äta och dricka gott i helgen och det gjorde jag verkligen. Middagen var svingod, och så drack jag  alkoholfria drinkar. Sen efterrätten var verkligen överdrivet god. Synd att jag gick upp på rummet så jag kunde bara gå en sväng (fastd et kanske var bra?) och frukosten i söndags var löjligt god. Plättar, grädde och sylt och bacon till frukost? hur ofta äter man så? MÖÖÖMS! Sen några goda mjukmackor på det. Tror ni jag gick upp nått? höhö.
 
Nä men efter helgens svullande så kände jag att jag är nog tvungen att köra stenhårt tills på fredag då jag ska mäta och väga mig. Så i söndags var det total jump in pass. (fick köra själv eftersom det vart inställt) sen efter det spinning. Igår var det benpass och sen step up på kvällen. Idag så körde jag ett total jump in pass och efter det var det mage och rygg på schemat. Imorgon är det pump (i burträsk) söndag ska jag försöka att hinna med spinningen för ska till stan och tatuera mig igen och köpa en del saker. Så förhoppningsvis så blir jag possitivt överraskad.
 
Jag hoppas verkligen att jag klarar av mitt mål på 70 kg till nyår och sen kanske 60-64 kg som minst? Men det börjar verkligen gå trögt att gå ner i vikt nu, men det är bara att kämpa på. Skullevara häftigt att ha en vältränad kropp för en gångs skull.
 
 

Kommentera här: