Ingen sjukstuga här inte!

Inte många dagar kvar innan nästa vägning och mätning. Är faktiskt lite orolig inför detta där jag på senaste tiden inte kunnat avra på gymmet lika mycket som jag velat pga barnvaktsbrist, instälda träningar och sjukdom. Idag t.ex. blev spinningen inställd, men jag ska ringa och gulla med farmor ifall hon vill ha Manfred medans jag tränar själv en timma istället.Jag hoppas verkligen på bra resultat på fredag den 1:a nov. Huvudsaken jag förlorar cm:rar, vikten har ju egentligen inte så stor betydelse. Men jag skulle vilja väga under 70 kg iaf, och det ska jag verkligen nå innan nyår!! Ska sen bli roligt att jämföra före och efterbilder, när jag väl lyckats nå min målvikt!
 
Nä, nu har jag bestämt mig för att jag inte ska bli sjuk! (känner sig förkylningen komma smygandes, ont i halsen) C-vitamin, motion och en inställning på att jag ska tamefan inte bli sjuk, ska bidra till att jag inte blir sjuk, PUNKT!

Kommentera här: