Benpass

Idag var det benen som fick lite stryk. Känner nu att jag kan lägga på lite tyngre och jag älskar verkligen att jag orkar mer och mer. Lite sur är jag på mig själv eftersom att efter vissa övningar känner jag att jag hade liiite mer att ge. Men det är bara att ge det där lill extra nästa vecka.
 
Benpass
 
Benböj 4*10
Benspark 2*15
Benpress 3*12
Utfall med hantlar 10*3
Hamstrings 3*12
Vadpress 4*30
 

Ikväll så kör jag ett step-up pass. Hoppas att svetten får rinna som aldrig förr. Sen hoppas jag att mina ben vill hänga med så att jag inte snubblar.
 
Imorgon är der dags för mätning och vägning. Hoppas på bra resultat. Idag var jag även in till Pecka och stod på en sån där specialvåg där den väger en, räknar ut BMI, hur mycket kg fett man har på kroppen, muskler osv. Skriver även in resultaten från den. Älskar den vågen eftersom den visade att jag vägde lite mindre än på min våg. Men jag går ändå efter min, men det var roligt att få se den siffran eftersom jag trodde jag skulle väga mer!
 
Funderar på att jag ska bli bättre att ta kort under passen. Blir ju lite roligare att läsa om allt med lite bilder. Blir även roligare att kolla tillbaks och se hur man såg ut osv. Så nu får jag börja skämmas på gymmet då jag står och tar kort på mig själv ^^ Får be Susanna att vara min personliga fotograf också!
 
Snart middag, försöker att äta vid 4 tiden så maten har hunnit sjunka undan innan träning. För sen äter jag igen då jag kommer hem.

Kommentera här: