Härliga sommarkväll

Manfred sover nu gott efter vi har varit hos "grannarna" i tjärnliden och busat. Det är så härligt när man känner att man hittat rätt i livet. En underbar familj och vänner runt omkring en som gör att livet känns klockrent på nå sett. Och vem kunde tro att en som jobbade som ungdomsledare i burträsk när jag gick i högstadiet, skulle bli en ny kompis? Att vi bor bara ett stenkast ifrån dom och några andra underbara kompisar är så otroligt kul. Jag älskar verkligen att jag hamnat i Bjursele, här finns nog allt (förutom morsfar)
 
Ikväll så sitter jag iaf ute på altanen och ska gotta ner mig i en ny bok som jag fått låna av Måna, och lyssna på musik från våran nya bärbara högtalare. Hundarna sitter bredvid och Kämpe tycker jag låter synnerligen märkligt när jag försöker ta kort på honom!
 
 
 

Kommentarer:

1 mamma:

Det gör mej glad att du är glad lillan.

Det där är inte Jonathans snusdosa.

Kommentera här: