Dan före dopparedan

Har skrivit det förut, men tror jag skriver det igen. Tiden går så fruktansvärt fort. Mycket har hänt och jag har inte riktigt haft tid att sitta och skriva på bloggen. (kanske lite lata i det hela) Men nu tog jag mig i kragen och har tänkt gå igenom vad som hänt dessa dagar.
 
Vi börjar med i helgen då vi hade några av våra kompisar på middag. Önskar verkligen att vi hade haft ett större hus så man kunnat bjuda fler. Men det var iaf riktigt trevligt och jag fick verkligen gå all in. Älskar då jag har en vission i huvudet, och det blir lika bra som man tänkt sig. Dukningen blev riktigt fin! Vart verkligen supernöjd med den. Och maten var riktigt god den också, hoppas att alla som var här tyckte lika som jag bara.
 
 
Buspojkarna börjar bli stora. Oj vad dessa små troll ska hitta på rackartyg när dom växer upp. M&M från Bjursele. Vilket radarpar!

Kommentera här: