25e november 2013

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev igen. Vet egentligen inte varför det blivit sådant långt uppehåll. Men jag har andra saker för mig (springa efter Manfred) för det är då inte det att jag inte haft någonting att skriva om, för det har jag. Så jag får nog ta och göra ett x antal inlägg efter detta och gå igenom allt som har hunnit hända på dessa  18 dagar som jag varit fråvarande.
 
Men till att börja med. idag. Idag så har jag och Susanna varit ute på en promenad. Kalt och blåsigt, men ändå skönt när man fått det bortgjort. Dessutom är det allti roligt att få gå och prata med någon. Sen så har jag försökt att fixa till bombnedslaget här hemma. Inte i ett enda rum såg det städat ut. Fast det gör det fortfarande inte, men det ser då inte ut som att en bomb briserat här inne längre. Men jag skulle vilja få tag i så många nya möbler så jag får göra fint. Har äntligen insett att det kommer att ta ett par år innan vi hunnit spara ihop pengarna tills det nya köket, så måste nog göra någonting så vi kan börja trivas riktigt bra. Inge kul att ha gamla fula möbler tycker jag. Sen vill jag köpa en massa julpynt också.
 
Sen ikväll är det träning som gäller. Har varit ifrån det nu alldeles för länge + ätit en massa onyttigt så jag tror vågen kommer att stanna på + den här månaden. Lite ledsamt men samtidigt gör det inget om det tar lite extra tid nu när jag ändå gått ner så pass mycket. Men nu har jag bara 2 tillfällen framt till nyår då jag förmodligen kommer att "synda" lite extra och det är då vi ska till Ammarnäs och äta julbort och julafton. Sen ska jag försöka att vara så strikt jag bara kan.
 
Nä, men jag tror jag ska försöka att knåpa ihop några inlägg om det som varit.
 

Kommentera här: