Vikt/mått

Jag vägde mig i igår/måndag och det var inte alls så farligt som jag trott. Men jag har nu bestämt mig för att bara väga mig hos pecka, och göra det en gång i månaden. (kommer kanske att tjuvväga mig hemma också) Men eftersom det går så långsamt nu så bli jag mest bara deppig. Bättre att göra det hos pecka då. Då får man ju också veta ifall man gått ner i vitk i fett, och kanske upp i muskler.
 
Månadens vikt: 72,3 kg (-0,2 sen i början av dec)
BMI: 25,6(-0,1 Övervikt)
 
Bröst: 93 cm (+2)
V Arm: 29,5 cm (-0,5)
H Arm: 30 cm
Midja: 72 cm 
Love handels: 88 cm (-1)
Stuss: 100 cm
V Lår: 61 cm 
H Lår: 61 cm 
V Vad: 37,5 
H Vad: 37,5
 
Förändringen sen jag vägde mig hos pecka sist i okt.
 
Weight: 72,3 kg (-2,2)
BMI: 25,6 (-0,8)
FAT%: 21,9% (-2,8)
FAT Mass: 15,8 kg (-2,6)
FFM: 56,4 kg (+0,4)
TBW: 41,4 kg (+0,3)
 
Hoppas jag kommer igång igen nu. Har känt mig riktigt peppad och hoppas att det håller i sig och att jag lyckas gå ner några fler kilon till sommaren. Iaf att jag förlorar mer fett och bygger mer muskler. Dec-Jan var två svarta månader för min viktminskning. För mycke festelser och för lite motivation från min sida.
 
Efter våran tjejfest i helgen så blir det stenhård körning för min del.

Kommentera här: