Man får inte nog

Man kan aldrig ha för mycke bilder på de man håller närmast hjärtat.
 
 
För övrigt så ligger manfred och sover nu sen ungefär 30 minuter tillbaks. Det gick hyfsat bra att söva honom, fast han har kommit in i en liten svårare period igen. När man lägger ner honom i spjälsängen så börjar han geast hyta och han måste vara riktigt trött för att han ska somna i den och inte i armarna eller bredvid en i sängen. Men idag var han übertrött så det gick finfint.
 
För övrigt så hatar jag att jobba, samtidigt som jag tycker om det. Jag missar så otroligt mycket tid med både Manfred och med hundarna OCH mig själv. Träningen har blivit rätt så lidande sen jag började jobba och hundarna för den delen också. Tur Jonathan är ut med dom en sväng i skogen var dag. Men mina långpromenader är ett blott ett minne. Sen önskar jag att jag kunde få ut det jag vill av träningen nu också. Jag älskar verkligen att träna och det har blivit mitt stora intresse, men efter man lagt Manfred (jag far aldrig och träna då han är vaken, om han inte följer med på gymmet) och efter en hel dags jobb blir man rätt så sliten. Förhoppningsvis är jag bara inne i en svacka nu för jag vll verkligen uppnå mitt mål tills i oktober då jag bokat en tatueringstid och jag vill ha snygga lår då.
 
Behöver verligen en nytändning när det gäller träning och kosten. Ska försöka hitta gnistan igen!
 
 

Kommentarer:

1 faster Maria:

Hitta lugnet .... älska dig själv för vad du ÄR istället för vad du ska kämpa dig till. Du duger som du är idag, och du är tillräckligt BRA. Manfred är liten en kort tid .... låren har du all tid i världen att forma om du vill. Kram

2 Mor :

Jag och far blir så glada varje gång du lägger ut några bilder och skriver lite. Fortsätt gärna så.
Gnistan att träna kommer du att hitta igen, ta det bara lugnt. Att hitta en rytm som funkar för att vardagen ska flyta på ett smidigt sätt, tar sin tid.

Kommentera här: