Första

Jag har så ont på vänster sida rumpa nu så jag kan inte koncentrera mig. Upp över tyggen och så strålar det ner över benet, ner till smalbenet och över knäet. ONT!!! Värker hela tiden, förut hade jag lite ont om jag stälde mig upp om jag suttit länge eller om jag la mig ner på golvet på rygg. Men som sagt så värker det hela tiden nu.
 
Annars då undrar ni kanske? Jo, ikväll så är första föräldraträffen. Ska dit, sen om vi hinner ska vi förbi Jessica och Hani och se vad dom köpt för bilbarnstol. Sen hem, lägga mig i soffan/sängen och bara at det lugnt!
 
Har varit väldigt nere på sista tiden. Förlora jobbet just såhär före man ska få barn är inte det roligaste, + att Jonathan inte har något jobb utan går skola. Tur vi är rätt så snåla av oss och har hunnit spara ihop ett riktigt kapital så vi klarar oss ett tag! Men det fick iaf min vanliga höstdepp att bli ännu kraftigare att jag bara ligger i soffan och orkar ingenting. Men allting ordnar sig, på ett eller annat sätt. Ska iaf vicka på ett äldreboende över jul/nyår (jippiiiee) eller? Det fick också min depp att bli ännu mer. Gillar för det första inte att jobba inom vården (med kvinnor) sen så hade jag sett fram emot att vara ledig jul å vara hemma i lappis, sen över nyå i Ammarnäs. Men nu blir det ju inte så.
 
Kram på er
 
 

Kommentera här: