1a november 2013

Nu ligger det lite snö på marken och överallt i affärerna så börjar julsakerna komma fram. Jag gick även förbi glögg när jag var på affären idag och gud så sugen jag blev. Men det är så mycket socker i det, och jag kan bara inte dricka en kopp utan det blir lätt 3-4 st för mig, så jag gick förbi med en tår i ögat. Jag har börjat få ganska mycke julstämning i mig nu, men så brukar det vara för mig. När julen närmar sig så känner jag den här mysiga stämningen komma krypandes, men när julafton väl är här är man så less på allt som har med jul att göra att det inte är så mysigt som man trott at det ska vara.
 
Har köpt en massa saker till baket imorgon. Ska provbaka cupcakes till dopet så jag vet att jag kan göra och så ska vi välja ut vilka smaker osv vi ska ha.
 
Ikväll ska vi upp till rummet vi håller på med och kanske hinenr vi klart. Jag hoppas på det iaf. en vet inte om jag ska vänta med bilderna tills alla möbler är på plats och är färdigmålade också. Har köpt begagnade möbler och de festa av dem behöver målas om och klä om osv. Men det kommer iaf att bli kanon!

Kommentera här: