Promenad

Igår tog vi en skogspromenad jag och Manfred och hamnade hos Susanna, Joacim och Malte. Manfred fick gå helt själv, men jag styrde an kanske liite i rätt riktning.
 
Förkylningen vill inte släppa och nu är jag tät i näsan som bara den! Tur att det bara sitter i näsan, för annars känner jag mig pigg och kry. (Fast jag har inte ansträngt img direkt idag) Manne är fortfarande snorig och lite hostig om kvällarna, men annars är det bus till 100 % så man får springa och plocka en hel del saker som han river ut ur lådorna och skåpen.
 
Han har dessutom börjat prata en hel del, man förstår kanske 0,00001 % av vad han säger (mamma och pappa) men det låter gulligt iaf och det ser ut som att det är viktiga saker an pratar om.
 
 
Mitt lilla sommarbarn. Han är ju bara det finaste som finns!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mormor:

Han är ju bara så fin våran goknul.
Saknar er!

Kommentera här: