Hem till Lappvattnet

Jag och Manfred har även hunnit vara hem till Lappvattnet i några dagar då Jonathan jobbade eftermiddag. Det var riktigt trevligt att få träffa mormor, och sen att få umgås med mamma och pappa i några dagar. Jag passade även på att fara till badhuset i burträsk och gymma de dagar jag var där. Dom har riktigt bra med pass och styrkehallen har blivit rätt så fin tycker jag. Dom hade dessutom morgonspinning med barnpassning och det provade jag och Manfred på. Jag blev då riktigt svettig och Manfred hade haft det kul med de andra två barnen. 
 
Sen så hann jag öven med en lång promenad på ungefär 12 km, och jag var även ute och sprang en kväll. Sen så försökte jag umgås med mor och far så mycket det bara gick. Lite ledsen är jag fortfarande över att dom inte bor närare Norsjö, men är vi liks är med varandra så brukar det ju bli över flera dagar och det är mycket trevligt.
 
Manfred fick busa i diskhon och sen blev det mera bus med morfar.
 
 

Kommentera här: